all you need is love

Nu har jag varit ute på en supermysig promenad med min bästa vän Lovisa. Idag gjorde vi något annorlunda, haha. Vi tog en annan sväng en den vi brukar gå när vi är ute och pratpromenerar. woho! Jag är så glad att jag har dig sötnos! Imorgon vet jag inte vad jag ska göra under dagen, städa mitt rum? Fick även en liten, jag vet inte vad man ska kalla det, men jag kom på att jag saknar min farmor och farfar, mysko. Man kanske ska bjuda upp sig själv på en fika, eller lite köttbullar, farmors köttbullar i mitt hjärta. Men iallfall, framåt eftermiddagen/kvällen ska jag ta mig in till stan och träffa Erika på en fika, jag tycker det är så roligt att det rimmar. Erika Fika! Dålig humor, I know. Jag är så himla trött. Lovisa fick sig allt ett gott skratt åt mina konstiga påhitt. Varför inte ställa sig upp och köra "huvudaxlarknäochtå" när man fryser? Bra hanna! Haha.
Nej, nu ska jag nog kolla lite film innan jag somnar!

du vet att du kan få mig hur lätt som helst, utnyttja det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0