And baby, that's all I need to know

Nu har jag haft ett väldigt trevligt samtal med min väldigt inteligenta kompis Elin, alltid lika roande. Hon är underbar min vän, verkligen! Nu funderar jag på att sätta igång en film och slappa tills jag somnar, eller nått. Imorgon är det sovmorgon iallfall, skönt det. Föresten såg jag ett par skitsnygga glasögon idag i ett reklamblad, jag blev kär. Fast dock vet jag inte om jag passar i såna, men jag får väl prova, det blir dags att byta i novemer nu. Även om pappa inte vill så ska jag byta, haha.  Nej nu ska jag kolla på film. puss!



-" tänk om du fick aids då?"
-"av en mygga?"
-"jaa, alla myggor smittar runt aids"
-"ehm, nae elin"
-"ame naaae, jag skuuujja"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0