and If you go, I wanna go with you

Ingenting kan beskriva den onda känslan som jag och mina fötter led av igår, haha! Väckning vid klockan sex igårmorse, jag gick upp rätt direkt eftersom annars skulle jag inte hinna fixa mig. Elin däremot var rätt seg, så när hennes mamma kommer tillbaka en kvart senare så säger hon "Elin nu får du gå upp om du ska hinna, hanna är ju redan färdig". Dock var det där med att jag redan var färdig en lögn för att få upp Elin, för jag stod fortfarande och sminkade mig. Elin vänder sig om och stirrar surt på mig, när hennes mamma har gått så öppnar hon munnen och säger surt; fan va duktig du var då! Haha, det var rätt kul, älska elins morronhumör! Sen att hon låg ner i sängen och klädde på sig var också rätt kul att se! Vi kom i allafall i tid till tåget, och efter en mysig resa med jobbiga människor bredvid så var vi framme! Shopping shopping shopping, mysigt! Vi var uppe vid stan vid 10, när klockan var tre hade vi gått i alla affärer vi ville, TVÅ gånger. Tåget skulle inte gå förns vid tjugo i sju, så vi roade oss bäst vi kunde. Vi tog en fika, och vem kommer in på fiket då? Joo, Peter Sipen(stavning?). När vi tillslut hitta rätt tåg så satt vi och beklaga oss över våra fötter. När tåget stannar i södertälje så får jag syn på en kändis till, Tommy Körberg. haha! Väl hemma så somna jag rätt snabbt och var helt slut.

Men nu är det en ny dag, med nya krafter och idag ska jag träffa Erika!
Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0