come and make your mind up, before the time's up

Jessica tog sig fram trots problem med moppen, så vi har haft en mysdag. Det var kul att träffa bruden igen, vi har inte setts sen min födelsedag, uscha på oss! Vi har suttit vid datorn, fixat oss, pratat massvis och vi träffade även Dejan och hans kompisar en stund. Jessica är glädje, livsglädje! Nu har jag precis packat färdigt och sitter o laddar mp3;n med massvis med musik. Imorgon åker jag till Elin, sover där en natt och sen på tisdag åker vi till stockholm! Det ska bli skitkul, lär bli en upplevelse också! Ingen av oss hittar speciellt bra däruppe, haha. Som tur är har jag fått låna pappas mobil, så jag har mobil med mig ifall vi går vilse! 

Nu ska jag sova så jag orkar ta mig upp ur sängen imorgon.  
du gör mig så förvirrad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0