For you to want me, for you to need me, for you to notice me

Idag var somsagt första dagen i skolan, och titt! Jag överlevde, woho. Bim och Jessi kom hit i morse, sen kom även Tess, så skjussade bror oss till skolan. Så samlades alla ettor i aulan, sen gick vi till klasserna. Våran klass verkar helt okej, jag vet inte.. Man får väl lära känna varandra bättre först. Träffade iallafall Johanna, så vi hamnade i samma klass iallafall, trevligt! Hennes kompis Johanna går också i samma klass, då det är två johannor, haha. Vi har iallfall inga vanliga lektioner den här veckan, det är skönt. Tårtkalas på torsdag också, haha kanon! Jag lovar att jag kommer glömma skåpsnyckeln imorrn, och vad mitt skåpsnummer var. Efter skolan drog vi ner på stan, jag och tess träffade Patte och hans kompis. Sen hann vi hälsa mycket snabbt på wadell och gurra innan vi fick springa till bussen.

Nu ska jag kolla bussar till imorgon, hej!

Kommentarer
Postat av: elin

patte thornell?! då missade antagligen du & jag preciiiiis varandra, för han åkte hem med samma buss som jag! (jag var på stan.)

2008-08-19 @ 19:19:52
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0