foreveryoung, I wanna be foreveryoung

Min klocka ringde 8.10 idag, jag tänkte att jag skulle gå upp rätt skapligt så jag kan somna ikväll. Men just nu känns det vääääldigt lockande att gå tillbaka till sängen, det är kallt här! Men jag ska hämta lite frukost sen kolla på film istället. Idag ska jag ha en dag med mig själv, bara jag och jag. För tillfället är jag ensam hemma, det är skönt. Precis tyst i hela huset. Jag tror det här är vad jag behöver, vara för mig själv. Om några timmar ringer Lovisa och har massa skvaller om nya skolan. Det känns sjukt konstigt att vi inte ska gå tillsammans längre, inte i samma klass, inte i samma skola, inte ens i samma stad. Vi har varit tillsammans i 10 år och nu ska vi "splittras" .. Det känns konstigt :s Nej, inga depptankar idag, höh lycka till. Nu ska jag äta frukost, byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0