I see light in the future

Jag fick sms av linda förut som sa att klasserna och schemana fanns på nätet. Så jag sprang dit och kollade, jag hamnade i bf1b! Den andra klassen har bättre schema än oss, men det får duga. Jag har ju både Tess och Jessica i samma klass, så jag ska nog överleva. Nu är jag inte lika nervös längre, när jag vet på ett ungefär vilka som går i klassen. Jag funderar starkt på att gå och lägga mig nu, Jessica kommer med 9 bussen imorrn, Tess kommer hit runt 10. Sen så har jag ju lyckats övertala min kära bror om att skjussa oss till skolan, så vi slipper bussen. Nu ska jag sova, japp! Imorrn är första dagen på gymnasiet, det känns stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0