I was you, who chose to end it like you did

Kvällen igår blev bättre än vad dagen hade varit faktiskt! Elin är kung på att få mig på bra humör! Vi var hemma hos Elin ett tag, sen gick vi neråt stan, marknaden tog vi oss igenom på en kvart, haha. Sen kollade vi på fyrverkerierna och Elin stog och pratade om hur mysigt det skulle va att stå där med en pojke, så jag erbjöd mig att bli hennes pojkvän. Och tro mig när jag säger att jag lär bli världens bästa pojkvän! Jag är bara sååå romantisk! När fyrverkerierna var slut tog vi oss uppåt stan igen, träffade en hel del folk, som man inte sätt på länge. Bl.a så träffade jag Tessa, det var väl typ två år sen, herregud! Stötte även på Carl, Jessica, Isabella, Lelle, Maja och massa mer. Lelle och Maja drog med Elin och mig ner på the poodels, och Maja hade världens finaste hatt! Tack för en toppenkväll (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0