It takes time to think it over

Idag var jag på strålande humör när jag vaknade, det har sina anledningar! När jag tog mig upp ur sängen så gick jag in till min bror, hoppade lite på honom och frågade om han ville äta frukost med mig, jag fick till svar att han ville sova med att jag kunde fixa frukost på sängen till honom. Som den snälla lillasyster jag är (ibland iallafall) gjorde jag det. Sedan fortsatte jag fixa i köket med min egen frukost, sedan hamnade jag framför OC, grät en tår. Jag har sett alla säsonger 2 gånger, men jag gråter ändå lika mycket varje gång jag ser det. Men inte heller dom tårarna ska få förstöra min fredag, nej! Nu ska jag gå ner och kolla om min mobil vill som jag vill idag, annars ska jag och min far åka till stan och lämna in den! Min högtalare har gått sönder eller nått, folk hör mig när dom ringer, men jag hör ingenting alls, bara ibland. Men först blir det duschen!

Ajuste, jag träffade Erika igår också! Det var trevligt, det blev en fika på fräcka frökens innan vi satte oss utmed strömmen och pratade i fyra timmar. Jag hoppas att det leder någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0