It's to late to apologize

Nu har jag för en stund sen kommit hem från skolan, aahrå! Har precis duschat också, försöker bestämma inför kvällen. Jag ska eventuellt träffa Jojjo, Tess och Jessica, kanske att Johanna nr2 också hänger på, haha. Det återstår att se hur kvällen blir helt enkelt. Jag hoppas på något bra iallfall, jag behöver det. Jag har varit så himla sur hela dagen, varit på så dåligt humör, jag vet inte riktigt vad det är med mig. Eller det kanske jag visst vet ...  Nu ska jag platta håret, hej!


jag förstår inte hur du tänker?
Ignorera mig i tre månader, sen tro att allt är toppen när vi ses?

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi naw tack:D lägg gärna till på bloggkoll:)

2008-08-29 @ 18:09:15
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0