need to take a decision

Idag kommer bli en riktigt skön dag! Igårkväll var jag riktigt sur, och idag har jag riktigt ont i kroppen. Men jag känner på mig att det kommer bli en riktigt bra dag ändå, jojjo har ju lovat att massera mig! Vi börjar 9.40, så jag ska snart fortsätta med sminket och äta frukost sen cykla bort till bussen. Sen har vi tema i 2 timmar typ, sen slutar vi, vid 11.50, liite skönt då! Det kan vi behöva efter gårdagen, haha. Sen vad som händer efter skolan vet jag inte riktigt, förns framåt klockan 18. Då ska jag på handledarkurs inför övningskörningen, efter det ska papprerna bara skickas in sen gäller det att se upp på vägarna gott folk!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe, det är bara att du hör av dig om du är intresserad av att köpa en ;)

2008-08-28 @ 10:44:30
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0