och du skär, skär som laser och jag har inget vettigt försvar

Idag mår inte min mage något bra, den strejkar. Vilket innebär att mitt humör inte blir det bästa, så idag är ingen bra dag helt enkelt! Men lördagkvällen däremot, den var riktigt lyckad! Den innebar skrattkramp i magen! Jag har nog aldrig skrattat så mycket åt nån som äter kräftor som jag gjorde åt Lisen igår alltså, det var obeskrivligt! Kvällen var iallfall väldigt trevlig! Förhoppningsvis blir den här kvällen lika trevlig, Jessica ska snart sätta sig på moppen och brumma hit, i regnet. Hon gör allt för att träffa mig den flickan, haha! Det ska bli mysigt att träffa henne iallfall!


inte världens bästa bildkvalitet,
men här är lisen när hon äter kräftor iallfall, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0