Save tonight and fight the break of dawn

Gårdagen var riktigt riktigt lyckad tycker jag! Massa mys hemma hos Isabella tillsammans med Lovisa, Sandra, Anna och Emma. Varma mackor och singstar gjorde vår kväll där! Sen måste jag säga som anna också: gräsmattehäng är det nya! Tack för en toppenkväll iallafall tjejer! Idag ska jag städa mitt rum, eftersom pappa har gått runt hela morgonen och klagat på det, och jag orkar inte höra det längre! Sen ska jag kanske träffa Lovisa. 

not one more time, I hate to stand between you.


Kommentarer
Postat av: tess

Jag kan se om jag kan låna den av Jimmy kanske :) hans mammas (a) Han skulle nog aldrig få för sig att köpa en sån film.. ^^

2008-08-16 @ 14:28:38
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0