time goes by and people changes

När man sitter såhär, bara tråkar framför datorn, bläddrar bland bloggar och bilddagböcker, pratar med folk på msn så tänker man rätt mycket. Eller jag gör det iallafall.. Nu slog det mig hur mycket folk kan förändras, bara över en sommar, bara över några veckor liksom. Jag var inne på några kompisars bilddagböcker, och dom har förändrats hur mycket som helst, man känner knappt igen dom längre. Det är synd, man känner hur dom försvinner längre och längre bort. Men man kan inte nå dom, dom är inte samma gamla människor längre. Visst, ibland kan det vara positivt med förändringar, men just nu känner jag bara att det är negativt. that's to bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0