when a stranger calls...

Lovisa och jag har haft filmkväll, skräckfilmskväll. Eller vi kolla en skräck, sen drama och sen en skräck till. Först såg vi Dead Mary, den var ingen höjdare. Den var bara jättkrånglig och svår att hänga med i, så var den inte jätteläskig heller. Sen såg vi en svensk dramafilm som hette 6 points, det var inte den bästa film jag sett, men den var rätt bra ändå. Den sista filmen vi såg var rätt läskig, when a stranger calls hette den. Den kan jag faktiskt rekomendera, jag satt som på nålar hela filmen. Fast till en början var den rätt seg och man bara väntade på att något skulle hända.. men sen så hände det en hel del. Både jag och Lovisa hoppade till några gånger där.
 
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0