Who's gonna make my decisions? I can't make'em on my own

Just nu känner jag mig väldigt känslosam, jag har kollat på OC igen. Sista avsnittet på första säsongen, det är hemskt. Jag bara gråter och gråter när jag ser det, haha. Nu ska jag iallfall ut och träffa Lovisa, det ska bli kul! Jag känner att jag behöver lätta mitt hjärta som det så vackert heter, senare mot kvällen lutar det nog åt en filmkväll. Föresten så gick det rätt bra hos optikern, bara det att jag kom på precis när jag var utanför att jag glömt papprerna jag skulle ha mig med, så det var bara vända, och självklart börjar det regna då! Menmen, nu ska bara papprerna skickas in och så ska vi gå handledarkursen, sen får man se upp på sörpings gator! Jag undrar hur det kommer gå.


Kommentarer
Postat av: H a n n a svarar:

jaha okej, :)

2008-08-14 @ 18:08:26
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: H a n n a svarar:

ne, vi är ett ganska stort gäng från skolan som ska gå ns =P tror det är typ 10 pers eller nått. du själv då? :)

2008-08-14 @ 22:07:19
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0