you may say I'm a dreamer

Jag känner att det har blivit "dagen efter inlägg" dom senaste dagarna, men så blir det när man kommer hem sent och inte orkar sitta vid datorn. Men igår iallfall, jag sov läääänge. Jag gick upp vid halv två, det var riktigt skönt att sova ut kan jag lova. Jag och Lovisa bestämde att vi skulle ta en buss runt fem in till stan, så det gjorde vi. Väl framme i stan träffade vi Patte och Jerry, sen även Tommy, Erik, Wadell, Jocke, Calle, Skölde och Johan. Tror inte jag glömde nån där, kvällen var iallfall jätterolig, verkligen!

Idag ska jag ta det lugnt, kanske träffa tess senare!

Kommentarer
Postat av: elin

åbyfoooolk (h)

2008-08-24 @ 15:31:10
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0