you wouldn't let them wash the feeling away

Min studering av busstidstabeller igår var rätt lyckad, så jag, Tess och Lovisa begav oss mot Åby. Utanför konsum träffade vi Patte, Tommy, Jerry?, Erik och Wadell. Där visade det sig också att vi skulle åka moppe upp till Tommy, det var en upplevelse, haha! Väl framme hos Tommy så var det ännu mer folk där, bara killar! Jag, Lovisa och Tess var enda tjejerna under hela kvällen, haha! Men iallafall, kvällen vart riktigt lyckad och jag var glad!

Nu ska jag gå och städa mitt rum, min mamma är lite sur!
Ikväll är det kräftskiva, see yaa

Kommentarer
Postat av: elin

du är underbar <33

2008-08-09 @ 14:17:13
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0