a new year, a new start

år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det tror jag nog, rätt mycket faktiskt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kommer inte ihåg om jag hade några nyårslöften, så jag vet inte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nae.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och det är jag glad över.

5.Vilka länder besökte du?
Jag tror inte jag har varit utanför sveriges gränser i år, inte vad jag kommer ihåg iaf.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Absolut, men inget jag tänker nämna här.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj, det är många. Men 31;e juli - 2;a augusti är lätt ett minne för livet.

8. Vad var din största framgång 2008?
Oj, jag vet inte riktigt. Många framgångar & bakgångar, haha.

9. Största misstaget?
jag vet inte faktikst

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk, men bara smågrejer.

11. Bästa köpet?
Oj, jag vet inte, no idea.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder skulle jag väl tro.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket har gjort mig glad, men framförallt vänner & familjen,

14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2008?
Det är många även där, hm kommer inte på någon sådär just nu.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?'
jag vet inte faktiskt, det kom i perioder liksom, men nästan ledsnare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat, haha. Tänkt mer på mig själv faktiskt, inte rättat mig så mycket efter andra.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig om sådant som jag egentligen inte borde ha brytt mig om.

18. Hur tillbringar du julen?
 med min familj.

19. Blev du kär i år?
Ja, det blev jag.

20. Favoritprogram på TV?
Andra avenyn skulle jag tro.

21. Bästa boken du läste i år?
hah, jag vet inte.

22. Största musikalista upptäckten?
många, 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ny mobil & pengar,

25. Något du önskade dig men inte fick?
det fanns det säkert, men inget jag kommer på just nu.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade först med släkten, sen var det tjejkväll som gällde.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det finns det absolut, men inget jag nämner här.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
hah, jag vet inte. Jag klär mig i det jag trivs i & tycker är snyggt.

29. Vad fick dig att må bra?
mina vänner & min familj ofc.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
ts, jag vet inte.

31. Vem saknade du?
no names.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Oj, jag orkar inte räkna upp alla, men det är en hel del. Åbyfolket, Nicceolle&macce, BF1b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0