all I want for christmas is you

Jag fick min snö tillslut! Även om det inte är mycket så finns den iallafall där, det är huvudsaken, haha. Julafton igår var hur mysig som helst, jag tycker om min släkt. Jag har sovit som en prinsessa i natt bland mina nya kuddar och mitt nya täcke som jag fick i julklapp, haha det var välbehövligt kan jag lova. Fick även en parfym, film, pengar, vantar, massa småplock till rummet och en jättefin sjal som susanna hade köpt i bangkok tror jag. Den var superfin, så jag är glad. Idag blir det att åka ut till mormor&morfar, träffa kusinerna och fira jul även där. Det blir mys tror jag allt, jag saknar mina kusselussar. Nu ska jag iallafall fixa lite frukost och fortsätta kolla på Björngustavsson filmen jag fick igår. Jag är kär i honom, helt seriöst, sötare människa kan omöjligt existera? PUSS

Kommentarer
Postat av: eRiKa

häään, bara så du vet så vare jag som fixade din snö.. (a)

PUSS

2008-12-25 @ 11:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0