and I'll give up forever to touch you

Igår vaknade jag upp med Lis bredvid mig, mys på det. Vi gjorde oss i ordning och så skjussade vi hem henne, sen följde jag med mamma&pappa till MAXI, letade stövlar eftersom mina är sjukt trasiga. Jag hittade inga, så dom släppte av mig hos Johanna istället så fick jag sociala mig med henne. Vi gick på mellandagsrean ett tag, jag hittade ett par stövlar tillslut. Men inget annat köptes, jag får panik när det är så mycket folk, det är sjukt. Vi gick hem till Johanna och käkade donkenmat istället, mycket mysigare. Lite senare fick vi även sällskap av Jojan, Patte och Wadell, så filmkväll blev det av det hela. Sen tror jag inte det var nån som kollade på filmen faktiskt, vi satt mest och prata istället. Men mysig kväll var det iallafall. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, jag har ingen ork till nånting, jag har sovit sjukt dåligt inatt. Så kanske får det bli en hemma dag? Jag är iallafall ensam hemma för tillfället, yeah. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0