and I'm not something you deserve

En trött Hanna är en glad hanna, eller? haha. Efter skolan träffade jag & Johanna Macce på stan, där gick vi några varv innan vi gick hem till Johanna för att äta. Hon påstår att jag bor där och äter upp deras mat, det tycker jag lät lite elakt, haha. Sedan vart det prat och musik i Johannas säng, sen råkade någon somna, oops. Jag var trött, det är min ursäkt. Dom påstår att jag sov i en och en halv timma, men ändå är jag lika trött fortfarande. Men toppenmysigt var det iallafall. Imorgon är det fredag vilket innebär jullov, en timme i kyrkan sen fikamys med mina tjejor. På kvällen kommer Elin med familj hit och bakar julgodis, tradition. Det ska bli mys och jag ser fram emot det. Jag ser fram emot lovet och jag ser fram emot 2009. Det ska bli great. Jag är glad, jag är pepp på livet och allt är bra, faktiskt.

Puss på livet
Godnatt


Kommentarer
Postat av: ayten

du kan vara godnatt:D:D<3<3

2008-12-18 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0