and it hurts with every heartbeat

Julafton imorgon känns inte så lockande, vart är julstämningen? Ae, jag önskar mig snö i julklapp. Det skulle inte sitta fel om det var precis vitt ute när man vaknar imorgon. Jag har iallafall haft mysigaste helgen på länge och mysigaste början på en ny vecka. Helgen har jag tillbringat med Johanna, det blev att jag sov kvar där söndag till måndag. Det var mys, mycket prat och skratt. I måndags åkte Johanna till Felicia och jag gick på stan. Jag säger bara tack och lov att Elin kom efter en stund för jag var nära på att bryta ihop, haha. Jag hittade inga julklappar alls och det var folk överallt, jag fick panik helt enkelt. Men tillslut så hittade jag det sista jag skulle ha, med hjälp av Elin. Sedan tog vi bussen till Ektorp, så hade vi mys och bytte julklappar. Elin är den enda som lyckats få mig att gråta av en julklapp, fast på ett bra sätt. Hennes julklapp var riktigt fin, tack så mycket för det hjärtat. Det gjorde mig glad. Kvällen tillbringade vi med Olle och Ruba, filmkväll. Det var trevligt, sen blev ju jag och Elin även nya saabraggarna, haha. Tuffa var vi kan jag lova. Men kul kväll iallafall.

Nu är jag hemma för första gången på 2 dagar typ, nu ska jag ringa Lovisa så ska vi träffas. Mys
PUSS

Kommentarer
Postat av: jojjo

lilla stumpan! jag ska fixa snö åt dig :D <3

2008-12-23 @ 19:52:52
URL: http://johannaalarsson.blogg.se/
Postat av: elin

hihi du fick lite tårar då allt :) tack så himmla mycket för tröjan, nu har jag en ny favorit vill jag lova :D kärlek <3

2008-12-23 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0