don't stop me now

Även om det är måndag idag så har det faktiskt varit en bra dag. Vi fick julklappar av rektorerna, haha, en varsin nyckelring som det står "I ♥ Haga" på. Efter skolan vart det stan lite snabbt med Tess & Johanna först, sen hem till Johanna och äta lite. Sen skulle Tess träffa sin pojke, så jag och johanna tog en runda till på stan och letade julklappar. Jag hittade en till min bror, så nu är det bara Lovisas kvar! Vi träffade även Tommy på stan, det var trevligt, han lekte stalker där ett tag med oss. Kul att träffa honom eftersom det inte blir så ofta! Nu sitter jag och försöker plugga in engelskaglosorna, det går inget vidare. Men det får gå som det går på förhöret imorgon. Jag upptäckte nyss att cd-skivan som finns längst bak i engelskaboken har gått av på mitten, oops. Jag fattar inte hur jag lyckas, haha seriöst. Jag måste nog vara extra snäll på lektionen imorgon, så jag kanske får en ny. Men nu ska jag nog iallafall sova, puss & godnatt


Kommentarer
Postat av: Lisak

Tomten sa att han inte titta så det är nog lugnt :o thihi

2008-12-15 @ 23:51:21
Postat av: tess

Du kan få min skiva.. (a) palla sitta & lyssna på skiten iallafall! Over my dead body!! ^^

2008-12-16 @ 08:57:23
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0