du ser i mina ögon att jag försvann för längesen

Idag är det tisdag, tror jag, det har känts som måndag hela dan. Jag fick stressa till bussen imorse, jag trodde jag skulle missa den, men jag hann. Och tur var väl det, för jag fick åka buss med Lovisa imorse, såna överaskningar gillar vi! På gympan idag hade vi boxning, det var grymt kul, men smärta i armarna kan jag lova! Jag orkar knappt lyfta dom nu, haha, snacka om träningsvärk jag kommer ha imorgon. Men som sagt, det var kul så det är det viktigaste. Jag fick nog ur mig all min ilska där tror jag, det är bra. Annars så har dagen gått rätt så snabbt, det har inte hänt så jättemycket. Men Moa och jag var nästan med om något riktigt läskigt på vägen till bussen. Det var en liten tjej som skulle gå över vägen, hon ser inte att det kommer en buss. Så hon är påväg ut mitt i gatan, så skriker någon stanna åt henne. Så som tur är stannade hon och backade, men tänk om hon hade blivit påkörd, det var bara .. en & ½ meter eller ifrån eller något. Läskigt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0