för det ekar i huvet

Dagen har inte varit den bästa hitills om man säger så, förhoppningsvis så blir det en bättre eftermiddag. Jag vaknade upp i morse med världens träningsvärk, stackars mina armar och min rygg! Temalektioner hela dagen i skolan, lååångtråkigt som fan. Men vi slutade 11.50, så då skulle jag ta 12.31 bussen hem. Självklart var den försenad, och självklart var det massvis med folk som skulle på, så det tog ett bra tag innan vi ens började åka. Sen vårdcentralen, där jag skulle ta blodprov som min läkare sagt att jag kunde gå upp när som helst och göra, men nehrå, det provet tar man bara innan kl. 11. Så då hade jag stressat i onödan. Nu ska jag försöka äta någonting, sen ska jag in till stan igen och träffa D. hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0