ge mig nått som tar mig någonstans

Jag sitter i skolan just nu, jag är trött! Plus att jag har ingenting att göra, Isma sitter och redigerar våran tidning och alla andra nördar bilddagboken skulle jag tro. Alla arbeten, prov och sånt är nästan klart nu innan lovet, glosor till tisdag är det ända vi har tror jag. Eller ah, man ska ha opposition på tidningarna också, sen inlämnningsuppgift i datakunskapen. Men allt det är avklarat tills tisdag nästa vecka, sen är det rätt lungt tror jag. SKÖNT! Nu är det någon som spelar piano här utanför, mys. Så är hela skolan julpyntad också, det är värsta mysiga! Ljusslingor, julkran och massa mys. Jag älskar hagagymnasiet! Puss på min skola!

Kommentarer
Postat av: tess

HAR VI GLOSOR?????

Eeey, vem bryr sg ^^

2008-12-12 @ 16:17:49
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0