give me something to live on before I leave

Idag har varit en klockren dag samtidigt som jag var på sämst humör till en början på dagen. Vi hade ju iallfall kort dag, så det var skönt. Fast jag, Johanna, Denise och Jennifer gick på räknestuga, och herregud, så mycket har jag inte skrattat på länge. Jag tror läraren hatar oss nu, men denise är klockren, det gick inte sluta skratta. Efter skolan hängde jag med fröken Larsson hem, sedan träffade vi Patte och Wadell på stan en stund. När dom hade dragit så gick vi hem till Johanna och åt för att sedan springa till bussen, men jag hann med den iallafall. Nu borde jag gå och städa mitt rum och duscha, puss

Kommentarer
Postat av: Edija

Det bra att du vatt på bra humör sen iaf !!:D..

PUSS

2008-12-05 @ 07:39:22
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0