GOD JUL

Julafton. Det känns verkligen inte så, men jag ska försöka vara på topp hela dagen ändå, men jag saknar snön! Jag brukar inte tycka om snö, jag är en av de få som tycker att man kan hoppa över snön. Men ae, på julafton ska den bara finnas där. Nu ska jag gå och äta frukost, sedan göra mig i ordning och åka till farmor&farfar. Där blir det julmat och mys, sedan ska vi hem hit allihop och äta igen och öppna julklappar. I år firar vi jul två dagar i rad också, det känns konstigt. Imorgon ska vi träffa kusinerna och mormor&morfar, det känns jätteweird att vi inte träffar båda delarna av släkten på julafton, men aja. Nu blir det frukost.
 
god jul allihop

all I want for christmas is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0