honey honey

Nu sitter jag här med kusin Elise bredvid mig. Hon förföljde mig hem ifrån mormor&morfar, galen kvinna. Ne, men hon ska sova här i natt blev det bestämt, massa mys på det tycker jag. Även massa mys på julfirande hos mormor&morfar, alltid lika kul att träffa kusinerna. Julklappar fick jag också, värst va snäll jag har varit i år, presentkort, böcker och en klänning. Snyggaste tomten hade vi ju också måste jag säga, han hade gått ändå från uppsala så det var därför han var så smal påstod dom, haha. Nu ska jag och Lis kolla på film och mysa sönder, puss på henne, hon är söt! Extra söt är hon i mina glasögon, haha. Glasögonormar är vi allihopa? <3  PUSS.


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0