It was to good to be true

Igår var bästa dagen på länge, skrattkramp i magen är nog det bästa jag vet. Rasmus och Tobias kom ju då som sagt hem till Johanna. Kvällen bjöd på allt från film till snöbollskrig. Det var en riktigt trevligt iallafall, tack för det! Nu är klockan tre och om jag inte minns fel så lyfte Rasmus flyg till Thailand för en & en halv timme sen, vi är inte avundsjuka, absolut inte. Ae, nu ska jag nog göra något vettigt, om jag orkar. Jag är trött! Puss


if you noticed but not showing that you care about why,
it's just another proof that you haven't change at all


Kommentarer
Postat av: jojjo

hahahaha, rasmus och tobbe :D så störda! men du är guldvärd hun. <3 big love to you :)

2008-12-15 @ 19:34:10
URL: http://johannaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0