just want you to know

Nu börjar jag känna av träningsvärken, aharå, det är mys. Jag tror jag ska gå och sova snart, morgondagen lär bli lite stressig skulle jag tro. Sitter just nu och kollar på vårat schema till nästa år, egentligen ska jag inte klaga, för andra har det värre. Men vi har nog blivit lite bortskämda med vårat schema vi har nu, så jag och johanna fick utbrott när vi såg att våran senaste dag är halv fyra, plus att vi slutar tio över tre på fredagar. Estetiskverksamhet i två timmar, hell no, orka! Men nae, nu ska vi vara positiva, det hade kunnat blivit värre, faktiskt! Nu ska jag gå och blåsa håret sen sova. Imorgon ska jag nog träffa D, puss på det. 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0