kalp kalbe karsi derler!

Ayten står för rubriken, fast hon kan inte riktigt förklara vad det betyder. Men ungefär "mitt hjärta tänker på ditt hjärta" eller "jag är kär i dig". Hon är söt. Hon sitter och sjunger bredvid mig ibland också, turkmusik i mitt hjärta, speciellt när Ayten sjunger. Förövrigt så är nog våran klass lite trötta idag, engelskatanten skrek på oss imorse, hon tycker att vi pratar för mycket, jag förstår inte varför? haha. Just nu har vi temalektion och tidingen ska vara inskickad idag, men Isma och Edija är spårlöst försvunna! Jag ska tvinga med mig Ayten ut och leta efter flickorna. Vi slutar vid halv 3 idag, det känns segt. Men vi har ju stefan sista lektionen så det lär bli great. Efter skolan blir det stan och handla julklappar (förhoppningsvis) med Johanna. Vi ska kanske träffa D också, puss på det och PUSS PÅ BF1B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0