to be with you

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag älskar impuls idéer, men jag gör verkligen det. Igår fick Johanna & jag en impulsidée och bestämde att jag skulle ta första bästa buss till henne och sova där inatt. Så så blev det, film och massa mys. Johanna berättade imorse att hon hade drömt världens "läskigaste" dröm, det var klockrent. Som jag skratta kan jag lova, drömmen förklarade även lite varför hon hade tagit min hand i sömnen?. Haha, go Johanna! Nu ska jag fixa lite i mitt rum, har köpt lite nya grejer. Senare ska jag träffa Lovisa, det blir great! PUSS


Kommentarer
Postat av: jojjo

HAHAHA :$ förlåt för de :A <3

2008-12-28 @ 17:07:35
URL: http://johannaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0