two roads and one leads to happiness

Jag har haft en riktigt dålig dag idag faktiskt. Det är skönt att man har en toppenklass som piggar upp en då, även om jag mestadels har stört mig på alla människor haha. Ae, jag har nog inte varit något trevligt sällskap vissa delar av dagen. På demokratitiden idag så var det någon förening som läste upp massa fördommar som elever på Haga har skickat in till dem, en av fördomarna var att alla som går på BF är gravida fjortisar. Haha, självklart stämmer det eller hur tjejer? tss. Efter skolan följde jag med Jojjo hem en stund, och det var nog det roligaste på hela dagen. Jag vet inte hur hon lyckas, men även om jag är på världens sämsta humör så får hon mig och skratta och må så jävla bra. Tack för att du finns! Jag satt och kollade i fotoalbum hemma hos Jojjo, kort på henne när hon var liten flicka, det var extremt kul. Sötaste ungen kan jag lova, hahaha! Nu har jag precis varit ute på en långpromenad i mörkret själv, men det var nog vad jag behövde. Jag blev trött iallfall, så nu ska jag sova, godnatt gott folk!


"hur kändes det då?"  - roligaste på länge tess!

Kommentarer
Postat av: Iza

Jojjo var STÖRSTA snorungen när hon var liten :D

2008-12-03 @ 23:53:35
URL: http://izaaa9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0