upside down and then it will turn around?

Jag hatar att ha ont i magen, verkligen. Vi skulle ha dans på idrotten imorse, och jag har saknat dansen så sjukt mycket på sista tiden så jag ville verkligen vara med. Men neherå, självklart fick jag världens krampanfall så jag var tvungen och sätta mig ner för jag kunde inte stå rakt. SÅ typiskt, då blev jag arg. Dagen har fortsatt rätt okej, vissa saker har varit bättre än andra. Men klockrenast var ändå bussresan hem, Moa körde snyggaste vurpan! Det var riktigt kul, hon bara försvann och helt plötsligt ligger hon på golvet. När jag kom hem var tanken att jag skulle plugga, och det gjorde jag, en stund. Men sen gick jag in till Erika, jag kände att jag behövde det mer än plugga. Nu är jag glad igen, så trippen till Erika gjorde susen, haha. Det var mys iallafall och jag har saknat den tjejen. Nu ska jag sova, puss på det.

och puss på att du är söt!


Kommentarer
Postat av: Lisak

Haha shit, ja kommer ihåg det så väl :D

Nemen i trean? då var jag lucia tror jag :D haha

2008-12-10 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0