aj aj aj.

Jag har ont i munnen! Dom lagade en tand, och nu har bedövningen släppt, och jag har ondare än vad jag hade under själva lagningen. Gaaah, jag blir galen, det gör skitont! Jag hatar tandläkarn! Det finns en sak med tandläkaren som jag stör mig så himla mycket på, när man ligger där, med alla grejer i munnen så börjar dom prata. "Går det bra? Är det okej? Ni har påsklov nu va? Vad har du gjort då?"  Förväntar dom sig att man ska svara? Liksom, man kan knappt nicka där man ligger och så väntar dom på att man ska svara på deras frågor, haha.  Men iallafall efter att jag varit där så åkte jag och Erika till stan, kollade på lite olika grejer bara. Hon mobbade mig för att jag läspade och inte kunde skratta pga bedövningen. Nu kom vi hem för en stund sen och snart ska jag tillbaka till henne och fortsätta kolla på beck antar jag. Nej, nu måste jag ta en ipren, fyfan för smärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0