att känna att man inte räcker till.

det är precis så det känns.
Det är helg, det är lördag, lördagar gör mig glad. Speciellt denna lördag, för jag ska träffa Erika, hjärtat. Det var allt för längesen, och det känns inget bra, men idag försöker vi ta igen allt. Vi får se vad vi hittar på, trevligt blir det säkert! Igår var en rätt bra dag, skolan var rätt okej. Förutom att Pelle döda min arm, haha! Men förövrigt så måste jag säga att jag ÄLSKAR 9D, herregud, underbara klass! You make my day liksom, <3. Kvällen tillbringades med Lovisa, snax & en film, det var mysigt! Nu ska jag göra mig i ordning och fortsätta skratta åt min bror och hans tjej som tränar vals här bakom mig! haha, så söta så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0