att vara sjuk suger hårt!

Jag har ju då dragit på mig största förkyldningen, feber, halsont och huvudvärk. Var tvungen att gå hem i från skolan i måndags, och jag har varit hemma i två dagar nu. Idag har jag iallafall orkat plugga lite, matteläxa & noläxa, - sen somna jag, grattis till mig! Jag vill gå till skolan imorn iallafall, jag orkar inte vara hemma längre, det är så tråkigt. Jag har nördat klart tredje säsongen av OC, det går inget bra på tv, datorn är inte rolig på dagarna och jag orkar inte plugga. - det finns ingenting att göra!

Jag hittade en gammal film som jag kollade på idag, den sög! Sen har jag roat mig med läxor, sova och prata med farmor i telefon, två gånger. Hon påstod att hon bara skulle kolla om telefonen fungerade(?). hmm, jag tror inte på henne! Men det var trevligt iallafall. Hon ville att jag skulle vara hemma hela veckan, för hon hade hört på bussen att det går så mycket skit just nu, jappjapp, där ser man!

Min bror snodde telefonen så jag fick inte prata med Lovisa längre, såå vad ska jag nu roa mig med? spanskapluggning kanske? Det suger, men vi har prov på måndag.

Jag är SÅ positiv.
hejdå


Kommentarer
Postat av: Tessu

Joo, inget kul att vara sjuuuk "/
jag veet alltså, men, försök att bli frisk istället,.. känn inte att du måste gå till skolan bara Hanna!

2008-03-05 @ 18:07:12
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0