dåliga dagar har vi alla.

Idag var en sådan igen. Lång dag, tråkigt väder, dåligt humör, trött, ont i ryggen, jao det var ingen vidare dag! Men jag klarade mig igenom den iallafall. Syslöjden tillbringade jag, natalie och tessan tillsammans med en trådrulle, vi försökte lära tessan att spola undertråd, men det gick inge vidare, haha! Sen var det musik, jag Lovisa, Karin och Linn spelade "love is all around" för Roger, det gick rätt bra faktiskt! Svenskan var det prov, tror att det gick hyfsat iallafall, vem bryr sig om döda författare? Visst att det hör till allmänbildning, men det är nästan omöjligt att plugga in. Fick även titta på vad man fick för betyg på nationella proven, det gick bättre än väntat, jag är nöjd! Det känns skönt att veta att det gick bra iallafall, nu är det bara matten & engelskan jag ska klara av! Matten jobbade jag faktiskt på för ovanlighetens skull, måste måste måste behålla mitt betyg där! Bildlektionen var inte så jätteseriöst arbete. Kasta tejp och massa annat bus var det som gällde, men kul hade vi. Spanskan var det inte många som gick på, vi hade vikarie. Men några gick, fast vi fick gå efter en halvtimme. Vikarien sa att vi var amitiösa, hon skulle bara veta vad vi gjorde i arbetsrummet, inte fan jobba vi så mycket iallafall. Det var mest prat och tjuvtjik, haha!
Men en rätt värdelös dag egentligen, men så himla slappt med lov nu, guuud. Jag tänker inte plugga ett skit fram till söndag iallafall!


Kommentarer
Postat av: tess

hah xd men den där kuuuuk maskinen funkade ju iinte, sen vart sy slöjdsläraren arg på mig för att jag svor så mkt, HON HATAR MIG, en sak som är säker (a)

2008-03-18 @ 18:11:22
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0