ELIN TAAJM :D

Nu sitter jag i Elins säng och hon ligger & pratar med mig,image5
men jag lyssnar bara lite ibland, jag är snäll!
hihi, vi har varit på stan, det var mysiiigt.
Träffade Jässikat och Bimbloo :D
Sen hittade jag ett par jeans som jag kanske
ska köpa också, niiice. Vi kollar på tv för tillfället,
snart kommer Elins mormor&morfar, Jag har inte
träffat dom på jättelänge känns det som, så det
blir nog trevligt. VI ska käka rabarberpaj, mumma!
Sen ska vi gå och köpa godis och mysa söndeeeer.
Men nu ska jag vara social, kanske skriver mer senare :)
ciaaao.



I LOVE MY BABY JAPP JAPP, I LOVE MY BABY

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, äääälskar diiig ! ^^
Mååste säääja att Elin är en reeedigt sööt flikka! :D

2008-03-07 @ 18:55:20
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0