en lista i brist på nått att göra!

TESTET BÖRJAR ; 22.43
1. Fullständigt namn? - hanna linnea kindh
2. Ålder? - 15 ½ (a)
3. Vart bor du? - i ett gräddvitt radhus i söderköping
4. Bor tillsammans med? - mor&far , storebror och våra älskade dammråttor
5. Husdjur? - om inte min bror räknas till den kategorin, så har jag inget
6. Färg på ditt hus? - gräddvitt
7. När är du född? - 5 juli 1992
8. Klass? - 9D (kärlek till dem)
9. Vilket år tar du studenten? - 2011 kanske ? orka räkna!
10. Något jobb? - noppe, inte för tillfället, eller jag slavar för mamma&pappa ibland
11. När gick du upp i morse? - typ vid elva
12. När ska du sova? - snart tror jag, sånt som märks
13. Duschat idag? - yeap
14. Kramat någon idag? - lätt :D
15. Pussat någon idag? - nej, det har jag iiinte
16. Vad har du ätit idag? - påskmat, godis &  kladdkaka med glass.
17. Dagens klädsel? - leggings, gul t-shirt & en hängselkjol eller vad man ska säga
18. Dagens smink? - foundation, rouch, puder, mascara
19. Dagens sötnos? - kusin elise!
20. Dagens roligaste? - när anna ramla ur sängen i morse!

SOCIALT
21. Har du många vänner? - jorå
22. Är det lagom många? - absolut
23. Vem kramade du senast? - mormor?
24. Hur många har du haft sex med? - sånt är privat
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen vad jag vet iaf
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - min bror tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - kusin elise, "tack för att du alltid lyssnar <3 älskar dig. det var okej att du sov här på söndag"

FAVORIT
31. Film? - omg, vet inte!  I am sam är underbar !
32. Låt? - oj, fall to pieces - avril lavigne för tillfället 
33. Mat? - tacos
34. Dryck? - ramlösa skogshallon & cocacola lime ;D
35. Färg? - grå, vitt typ
37. Stad? - söderköping, världens centrum x] naat, det blir nog Follonica i italien!
38. Land? -  Italien, lätt!
39. Ämne i skolan? - engelska & svenska
40. Människa - oj :|   elin, erika, tess & lovisa kanske?

SENASTE
41. Personen du tänkte på? - hahaaaa, tänker jag inte säga
42. Personen du kysste? - tss, carl
43. Gången du spydde? - oj, förra hösten tror jag
44. Gången du grät? - förut idag ..
45. Pizzan du åt? - oj, ska man komma ihåg sånt!
46. Gången du var i Göteborg? - vääääldigt längesen
47. Gången du var i Stockholm? - förrförra sommarn
48. Gången du var full? - hah, hemlighetstämplat
49. Gången du var hög? - tsss, i ett annat liv


ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? - vitt
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på sällskapet
54. Tvspel eller datorspel? - tvspel ftw
55. Singel eller upptagen? - hm, jag vet inte, berår på ..
56. Hångla eller ha sex? - hah, no coments!
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - ts, lunar ftw
58. Ragga eller bli uppraggad? - beror lite på humöret ;p
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - paradise hotel, bara för att det är det enda jag sätt :p
60. Har du svart hår eller blondt? - blondt
61. Har du blåa ögon eller bruna? - mest blåa, fast typ gröngrå egentligen x]
62. Choklad eller lakrits? - beror på vad för choklad och vad för lakrits?
63. Göteborg eller Stockholm? - stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - alla antecknar, höööger
65. Coca cola eller fanta? - cocacola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva ofc

ANTAL
70. Personer du älskar? - orka räkna efter, men dom närmaste <3
71. Personer du hatar? - hata är ett starkt ord
72. Pojk-/flickvänner du haft? - typ en seriös .. fast flera när man var yngre
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - haha!
74. Glassar du ätit på en dag? - oj!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - en troligtvis
76. Gånger du haft minnesluckor? - nja, ingen direkt
77. Gånger du varit hög? - ingen
78. Personer du saknar just nu? - 2
79. Gånger ditt hjärta brustit? - en

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - noo coments!
81. Ska du träffa imorgon? - annaaa
82. Sjöng du senast för? - mamma
83. Hade du senast en msn-konversation med? - erika, isabella, tess, niklas
84. Spelade du tvspel med senast? - elin
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Elin, bara för att jag saknar människan!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hahaa, skulle ni bra gärna vilja veta va?
87. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar att dö, typ?
88. Är söt? - ow, haha!
89. Vill du sova jämte inatt? - nån som gör mig lycklig


VAD:
90. Gör dig glad? - tess humor, mina vänner, gulliga sms
91. Gör dig ledsen? - folk som sårar...
92. Vill du helst göra nu? - soooova, vilket jag snart ska göra
93. Önskar du att du slapp göra? - ha såna här deppmoments
94. Vill du ha nu? - en stor mjuk säng ;D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -ny mobil & en bärbar dator!
96. Längtar du till? - Sommarlovet, fast ändå inte, vill inte skiljas från 9Damp <3
97. Tycker du om dina betyg? - jag är rätt nöjd!
98. Ångrar du i ditt liv? - hm, kan inte komma på något för tillfället.
99. Är det bästa som hänt dig? - mina vänner.
100. Hur mycket är klockan? - 23.05


Kommentarer
Postat av: elin

haha, snott från mig va, din lille parvel :] *hjärtahjärta*

2008-03-22 @ 16:54:19
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0