framtidsplaner

uppdateriiing

Ja, det blev tillslut spanskapluggning, provet är ju på måndag såå HOLA AMIGOOS! eller nåt. Men vi får hoppas på att det går bra iallafall! Det blir ju prov första timmen, sen så ska vi till arbetsmuseumet (hur nu det stavas) med klassen & så har vi inga lektioner efter det, så vi får dra ner på stan :D  greeaat. Jag hoppas jag är frisk då!

Jag som hade hoppats på att kunna gå till skolan imorgon, det verkar inte bli så. Jag får nog genomlida ännu en dag hemma, jag har grymt ont i halsen igen, så känns det som om febern är tillbaka också, och inte nog med det så har jag fått jätteont i öronen :s   mysko. Hoppas det inte blir något allvarligt av det hela .

Jag tror jag vet vad jag vill jobba som i framtiden, eller iallafall vill jag det nu. Är ni beredda på att höra vad? *trumvirvel* 
Jag skulle vilja jobba som lågstadielärare.
Min pappa är assistent/vikarie i en tvåa just nu, och han berättar så mycket. Det verkar verkligen jätteroligt, tycker jag, att få va med och hjälpa barnen att lära sig läsa, skriva och räkna. Just barn i den åldern också, det verkar jättekul! Så det är ju rätt passande att jag valt Barn&Fritidsprogrammet då menar jag!

nej, nu ska jag gå och dricka te, det har isak beordrat mig, så jag blir frisk!
hahaa, ciiao !

Kommentarer
Postat av: Tessu

ärligt, min prao där av liksom.. maaah, sjuukt rolig :D
dessutom så såg jag i tidningen idag på SO:n att det är för lite som utbildar sig inom det :) så jobb boorde finnas i framtiden med :D just so you know (Y)

2008-03-05 @ 21:24:17
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0