(inlägg ifrån onsdagen, publicerades ej då)

 Förlåt för mina inlägg igår, jag var på hemskt dåligt humör alltså, men nu är det bättre! Skolan idag var helt okej, korta onsdagar tycker vi om! Vi slutar ett varje onsdag, det är rätt skönt. Idag drog jag hem och satte igång och pluggade, engelskaprov imorn, fast det skulle tydligen inte vara så svårt, så det hoppas vi på! Sen nu ikväll har jag varit och kollat på innebandy med Anna & Isabella. Inte för att vi kanske kolla på innebandy så mycket, men vi hade trevligt och det var kul! Nu sitter jag här men ska snart gå och sova tänkte jag, är extremt trött faktiskt. Höll på att somna förut när jag pluggade, så ja det kanske vore skönt att gå och lägga sig. Jag har ingenting att skriva om idag känner jag, så nu slutar jag.
hejdoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0