Jag är så himla cool.

Igår, söndag, åkte jag till Åby då, och träffade kusinvitamin, Elise! Det var riktigt trevligt. Vi "följde" hennes andra kusin hem, till huset på gården visserligen, men ändå, haha. Så träffade vi Lisens morbror, som jag inte har träffat på kanske 5-6 år? Han kände inte igen mig först, utan fråga om vi hade träffats förut, haha, men han lovade att han skulle känna igen mig nästa gång, ts. Sen så tog vi oss en promenad runt i Åby, herregud vad mycket hus och uppförsbackar det finns. Jag trodde jag skulle dö, vi gick upp för den brantaste backe jag någonsin sett. Sen gick vi hem och käka god mat, sen tog vi cyklarna och drog runt överallt igen, sen ner till centrum. Där träffade vi Patte ett tag, sen kom även Tobbee, honom var längesen man träffa! Men vi snackade lite med dom, sen så åkte vi hem igen. Med punkterad cykel i uppförsbacke, yeaah. Käkade ännu mera god mat, sen gick vi ut ännu en gång, träffade Bazze, yeahooo. Sen gick vi mest omkring, väntade på att Lisens kompis skulle komma ut, vilket han inte gjorde. Sen åkte jag hem!  Men vilken motion vi har fått, Lisen bor liksom längst upp i Åby, det är mååånga backar och långt att gå. Det tar typ 20 minuter ner till centrum! Men iallafall, jag hade riktigt trevligt och detta är något som får göras om!  <3  

  

Kommentarer
Postat av: Therese

måste måste prata. MÅSTE !!!

2008-03-24 @ 19:22:16
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0