köttfärslampa

Kom precis hem då, har ju sovit hos Erika inatt. Vi kollade på beckfilmer, tror jag såg 2st innan jag somnade? Stackars Erika, vilket socialt sällskap liksom. Men jag gick faktiskt upp fyra i gårmorse ju, så det kanske inte var så konstigt att jag somnade. Men sen så har jag sovit som en gris hela natten, känns riktigt skönt! Det var längesen jag sov så bra faktiskt, har drömt massa konstigt flera nätter i rad, men inte i natt. När vi vaknade imorse kollade vi på en film till medans vi käkade frukost, beckbeckbeck, älskar dom! Gunvald är så himla klockren, haha! Men sen så iallafall ringde min pappa och sa att vi skulle äta snart, "jaa, det blir köttfärslampa, eller nej, jag menar ju limpa". Kanske någon mer än jag som var lite trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0