my saturday.

Eftersom jag inte satt vid internet i lördags så kommer här en sammanfattning, för er som bryr er liksom. Jag åkte ju då hem till Annabanana :D Vi satt vid datorn, pratade, kollade på tv, sådär som vi alltid gör när vi ses, men lika glada är vi för det. Haha, nej men att sitta och prata med Anna är bland det bästa jag vet <3.   Sen skulle vi köra anden i glaset, för att Anna tyckte att jag var störd som aldrig hade gjort det, men det funka inte, så det sket sig. Sen tog vi cyklarna, så följde Anna mig en bit, vi är nog dom mest lättskrämda människor som finns, jag höll på och skita på mig när kyrkklockan börja ringa. Men jag hade en otroligt trevlig kväll iallafall, jag hoppas att Anna hade det också! 

                                       
     yeah, vi är så heta, haha.  Jag älskar dig Aany <3

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0