myskväll ftw

 Ja, eftersom ullareds resan blev inställd, varför inte utnyttja tillfället och PLUGGA? Jaaaaa. Haha, jag tror jag plugga en halvtimme, MAX! Jag är verkligen sjukt skoltrött, palla skiten! Ändå har inte skolan börjat än liksom.? Hur ska det gå? Vi är inte lediga förns valborg nu ju, det är ju över en månad! gaaah. Men nog om skolan, jag blir deprimerad. Ikväll är det myskväll, med min favvoerika, yeah för det gillar vi! Vi ska ha beck maraton all night long, så käka nyttigt snax, det blir göttans! Så ska jag sova hos henne också, det är naaajs,  I love her.

föresten, jag saknar Lovisa :/ <3   fast vi ska ju ses på torsdag, hoppas jag? 

erika och jag
image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0