övertrött.

Nu har gästerna lämnat oss. Ts, ne men alla har åkt hem nu, så jag hamnade här igen, ovanligt liksom. Jag har hamnat i den situationen att jag har gått i från att vara trött till överaktiv och pratar oavbrutet tillbax till att vara så trött att jag knappt orkar öppna munnen för att prata. Det är riktigt illa, jag borde gå och lägga mig tidigt idag om jag ska orkar med allt. Ska ju upp tidigt på tisdag också, då blir det ullared med Elin. Men dagen idag har varit rätt mysig, även om jag har varit hur trött som helst. Vakna upp hos Isabella och starta dagen med garvanfall åt Anna var ju inte helt fel, sen hem och göra sig i ordning och vara social mot gästerna. Lisen och jag har haft jättemysigt. Vi har suttit och pratat massa, hon är underbar! Sen så har vi bestämt att jag ska komma till henne i Åby på söndag, om det funkar för hennes mor, så kanske jag ska sova kvar där också. Men det återstår att se om våra planer går vägen. Vi tog massa kort också, lägger in några här under. Vad som händer nu resten av kvällen vet jag inte, som sagt, jag kanske borde gå och lägga mig tidigt?


       

Kommentarer
Postat av: elin

ni ÄÄÄÄR LIKA! jag lovar :]

2008-03-21 @ 22:34:27
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0