"rent hus"

Är det någon som har sett det nya programmet på fyran som heter "rent hus"?
Det är två städare som åker runt med sin städfirma till olika familjer som inte kan hålla ordning i sitt hus, som har det för stökigt och smutsigt och så vidare. Det är riktigt jävla äckligt faktiskt. Dom hittar massor med bakterier hela tiden, som gör folk sjuka. Dom städade t.ex ett dator tangentbord, och där fanns bakterier som kan orsaka förkyldning, maginfluensa. Tänk va äckligt, i ett tangentbord? Det är nästan så man inte vågar skriva alltså. Förra veckan handlade det om en ungkarl som ville få ordning på sitt hem, för att han ville kunna bjuda hem tjejer. Han hade inte städat sin lägenhet på 20 år, det var hur stökigt som helst, fullt med bakterier & damm överallt, det gick knappt att ta sig in i lägenheten. Och jag tycker att det är äckligt när jag ser EN dammtuss på golvet i mitt rum liksom en vecka efter att man dammsugat, och han hade inte städat på 20 år?
fyfan, jag förstår inte hur människor kan leva så!
image1

aj mina öron,
godnatt

Kommentarer
Postat av: svea

sv: hhi, okej! men adda mig på msn så ska vi se vad jag kan göra åt saken :) [email protected]

2008-03-06 @ 12:04:35
URL: http://retarded.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0